Theme Options

Theme color
Background Image body:
Meniu

Norint, kad prekė ilgai ir patikimai jums tarnautų, visada prašome įdėmiai perskaityti ir vadovautis bendromis prekių naudojimo ir gamintojo pridedamomis instrukcijomis


Garantijos galiojimo laikotarpis (jei nenurodyta kitaip prie konkrečios prekės):
Elektronikai: 3 mėn.
Akumuliatoriams: 1 mėn.

Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms dalims, mechaniniams, drėgmės ir elektrostatiniams pažeidimams, jei prekė nebuvo naudojama laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų.

Garantija nėra taikoma kai:

  • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
  • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
  • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės (neteisingos įtampos, per didelės srovės, neteisingo poliariškumo)
  • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;



Mūsų sutartys su tiekėjais ir LR įstatymai mus įpareigoja, kad visų prekių atitikimas gamintojo specifikacijoms ir pretenzijos dėl broko turi būti patvirtintos mūsų autorizuoto serviso meistrų. Tik gavę specialisto išvadą patvirtinančią broką arba neatitikimą specifikacijai galime apkeisti prekę. Todėl ar prekė brokuota ar sugadinta nustato tik mūsų garantinis servisas. Kad būtų galima tinkamai įvertinti prekės stovį visais atvejais prekė turi buti grąžinta įvertinimui. 

Prieš grąžinant galimai brokuotą prekę prašome susisiekti su mumis, nes daugeliu atveju problemą dėl prekės naudojimo galima nustatyti ir sėkmingai išspręsti telefonu, taip taupant jūsų brangų laiką ir pinigus.

Nustačius, kad prekė tikrai yra nekokybiška, mes įsipareigojame savo lėšomis pašalinti broką, pakeisti netinkamos kokybės prekę į tokią pačią arba ne blogesnių parametrų analogišką prekę. Jei sutaisyti prekės nėra galimybės, mes įsipareigojame grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės remontas ar apkeitimas nauja atliekamas per ne ilgesnį nei 28 darbo dienų laikotarpį i
šskyrus tuos atvejus, kai prekės neturime sandelyje. Garantinės prekės pirkėjui bus pristatytos Modulis24 lėšomis jūsų nurodytu adresu. Tuo atveju, kai gedimas atsirado dėl neteisingo prekės naudojimo, paslaugų kaina skaičiuojama pagal galiojantį remonto darbų ir detalių kainininką.

 

 PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta, neturi būti litavimo žymių;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

 

.

 


Compare